Ακόμα και στο Internet πολλά e-shops έχουν την επιλογή ότ,ι παραγγείλεις να στο στείλουν σε συσκευασία δώρου, εφόσον αυτό που αγοράζεις δεν προορίζεται για προσωπική χρήση αλλά για να το χαρίσεις. Με τον τρόπο αυτό προσφέρουν με μικρό κόστος μια επιπλέον υπηρεσία στους πελάτες τους.
Στην αλυσίδα ηλεκτρικών συσκευών και ηλεκτρονικών electroworld όμως, η δυνατότητα αυτή δεν παρέχεται ούτε στους πελάτες που ψωνίζουν από το ίδιο το κατάστημα. Η μία ταμίας που υπήρχε στο κατάστημα της Κηφισίας, όταν της ζήτησα να μου τυλίξει ένα δωράκι (καθόλου μικρής αξίας αλλά μικρό σε μέγεθος) σε συκευασία δώρου, μου απάντησε ότι δεν έχει χαρτί περιτυλίγματος. Φυσικά με κορόιδευε μπροστά στα μάτια μου, καθότι τα χαρτιά περιτυλίγματος τα έβλεπα πίσω της.
Αυτό που θα ήθελε αλλά δεν μπορούσε να μου πει, είναι ότι δυστυχώς δεν υπήρχε άλλη υπάλληλος να με εξυπηρετήσει, καθότι η εταιρεία στην οποία εργάζεται φρόντισε να έχει μία ταμία να εξυπηρετεί τον κόσμο και 15 securitaδες πίσω της. Securitάδες οι οποίοι σε κοιτάνε σαν εν δυνάμει κλέφτη και να σου ψάχνουν την τσάντα πριν βγεις από την έξοδο κοιτάζοντας και την απόδειξη, ενώ τόση ώρα σε έβλεπαν να πληρώνεις μπροστά στα μάτια τους. Αυτό θα πει σεβασμός στον πελάτη!
Αντίθετα στο βιβλιοχαρτοπώλείο απέναντι, όχι μόνο μου πούλησαν ένα μικρό κομμάτι χαρτιού περιτυλίγματος προς 50 λεπτά, αλλά προσφέρθηκαν και να μου το τυλίξουν καθότι δεν πιάνει και πολύ το χέρι μου. Όλα αυτά με 50 λεπτά.
Η διαφορα στο πώς σέβεται τον πελάτη των 100? μια μεγάλη αλυσίδα από το πώς σέβεται τον πελάτη των 50 λεπτών ένα συνοικιακό μαγαζί.
Σιγά μην με ξαναδούν στο electoworld!